loading...
مدل های روز لباس
mahdi بازدید : 185 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

اس ام اس تبریک تولد باحال

http://lebas7.mihanblog.com

 

جان ، خدا را به خاطر خلقت وجودت پاکت سپاسگذارم
و برای سالروز آغاز زندگی تو خوشبختی بیشتر آرزو میکنم 
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
همیشه دنبال یه بهونه بودم که یه حرفی بهت بزنم
اما امروز خود بهونه اومده سراغم
سالگرد تولدت مبارک عزیزم
تولد بهونه من هم مبارک
دوستت دارم . . .
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین  آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم 
تولدت مبارک
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
تقدیم به کسی که با تولدش ، تولدی دوباره به من داد
سالروز تولدت مبارک
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
عزیزم ، تماشای هشتمین شفق از اولین ماه زمستان ، تماشای حضور لطیف توست
در دل معطر هستی .تولدت مبارک 
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
عزیزترینم
باهات میام نفس نفس / تو آسمون ، توی قفس
از اولش تا آخرش / دوستت دارم ، همین و بس
از طرف دوست دار تو 
.
اس ام اس تبریک تولد باحال
.
امروز سالگرد زیباترین هدیه خداوند به زمینی ها ست
و سالروز جدایی تو از فرشته ها
از خداوند به خاطر حضور دوباره تو سپاسگذارم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 471
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 64
  • باردید دیروز : 372
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 1,666
  • بازدید سال : 12,818
  • بازدید کلی : 693,465